Workshop journey mapping

Op aanvraag
Bij jullie op kantoor
In overleg

De mens centraal met Journey mapping

Bij het succesvol implementeren van (digitale) veranderingen moet de mens centraal staan. Of het nu gaat om een nieuwe onboardingapp, vernieuwde werkafspraken of een verandering in de fysieke werkomgeving, het maakt niet uit. Mensen moeten met die oplossing aan de slag. Maar hoe doe je dat? Hoe breng je in kaart wat je medewerkers willen? Een middel dat wij hiervoor inzetten is journey mapping.

Wij geloven erin dat journey mapping prachtige kansen biedt aan iedere organisatie om de employee experience te verbeteren. Met behulp van onze journey mapping aanpak ben je in staat om de kansen en knelpunten in jouw organisatie per doelgroep te bepalen. Zo zet je de mens echt centraal in ontwikkeling en verandering binnen jouw organisatie.

Ervaar de kracht van journey mapping in jouw organisatie!

Ben je geïnteresseerd en wil je weten hoe je journey mapping kunt toepassen in jouw organisatie? Meld je dan via onderstaand formulier aan voor een workshop bij jou op locatie. In deze workshop nemen we jou en andere stakeholders mee in het proces van journey mapping. We gaan daarbij concreet aan de slag om kansen en knelpunten in kaart te brengen binnen een specifiek proces uit jouw organisatie. Op deze manier ben je in staat om uit te vinden wat er echt belangrijk is voor je medewerker!

53322353969 559581f505 o

Dit leer je in onze workshop

Waarom en wanneer is een journey map handig voor jouw organisatie?

Het toepassen van de journey mapping methodiek.

Het in kaart brengen van belangrijke activiteiten, kansen en knelpunten in een proces.

Meld je nu aan en wij nemen contact met jou op om de workshop te gaan inplannen en voorbereiden.
Meld je aan voor de workshop
Naam
Contact

Kennismaken, ontdekken hoe je meer kan bereiken met een betere Employee Experience of heb je een vraag? Laat je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op!

Liever direct bellen?

+31 10 519 2660