Zet je medewerkers centraal

Om relevant te blijven, ben je als organisatie continu in beweging. Medewerkers zijn daarin cruciaal om succesvol te zijn. Om hen optimaal te ondersteunen, moet je de medewerker centraal zetten bij het vinden, implementeren én monitoren van passende oplossingen. Het gaat om begrijpen, ondersteunen en bereiken. Niet om aannemen, opzadelen en afvinken.

Employee Experience

Drie voorwaarden voor succes

Kim achter laptop
Begrijpen
Niet aannemen

Een goed begin is het halve werk. Het begint met het vinden van de juiste oplossing. Daarvoor moet je goed begrijpen wat je wilt bereiken, wie de eindgebruiker is en wat diens behoeften zijn. Aannames worden in dat proces heel makkelijk gedaan. Zeker als het om mensen gaat.

Jean Pierre met boekje
Ondersteunen
Niet opzadelen

Verandering leidt vaak tot weerstand. Mensen voelen zich opgezadeld met oplossingen waar ze niet om gevraagd hebben, het nut niet van inzien of niet mee kunnen (samen)werken. Goede adoptie- en veranderondersteuning zet de medewerker centraal bij alles wat nieuw of anders is.

Jennifer meten
Bereiken
Niet afvinken

Het feit dat een project is afgerond, opgeleverd of geïnstalleerd, wil niet zeggen dat je succes hebt bereikt. Om medewerkers optimaal te ondersteunen, gebruik je data om het effect van je inspanningen te monitoren, zodat je kunt bijsturen wanneer dat nodig is.

Wij werken voor
Car Logo Pameijer
Car Logo Isala
Car Logo Erasmus MC
Car Logo Portof Rotterdam
Car Logo Gemeente Amsterdam
Car Logo Vebego
Car Logo Volksbank
Car Logo Gemeente Tilburg
Car Logo Pameijer
Car Logo Isala
Car Logo Erasmus MC
Car Logo Portof Rotterdam
Car Logo Gemeente Amsterdam
Car Logo Vebego
Car Logo Volksbank
Car Logo Gemeente Tilburg
Tim Swaag
Klaar om meer te bereiken met een betere employee experience?
Contact

Kennismaken, ontdekken hoe je meer kan bereiken met een betere Employee Experience of heb je een vraag? Laat je gegevens achter en wij nemen snel contact met je op!

Liever direct bellen?

+31 10 519 2660