Klantcase Wageningen University & Research

Het nieuwe WUR intranet scoort gemiddel een 7.4 in plaats van een 5.6. Benieuwd hoe we dit samen hebben bereikt? Download dan direct de klantcase.

Wageningen University & Research (WUR) is de plek waar kennis gemaakt wordt. Vakgenoten inspireren elkaar en docenten dragen het over aan studenten. Onderzoek doen en leren gaat om speuren, op zoek gaan en uitpluizen. Ook buiten de grenzen van de universiteit.

Om samenwerking en onderlinge interactie tussen medewerkers te vergroten, startten we eind 2016 met de voorbereiding van een sociaal, te personaliseren intranet. Adoptie door 6.500 medewerkers was een belangrijke voorwaarde.

Wat staat er in de klantcase?
Je krijgt antwoord op de volgende vragen

1. Waaruit bestond het intranet adoptietraject?
2. Hoe bepaalt de gebruiker wat hij zelf wilt zien?
3. Hoe werd het overzetten van de content gecontroleerd?
4. Welke technieken zijn er in het ontwerp gebruikt?
Download klantcase Wageningen University & Research

We willen je graag op de hoogte houden van gerelateerde informatie.

Geef je ons toestemming om je per e-mail op de hoogte te houden?

Lees hieronder onze andere succesverhalen