Als Rotterdamse zorginstelling is Pameijer er voor elke persoon waarvoor meedoen in de samenleving lastig is, bijvoorbeeld door psychische problemen of een verstandelijke beperking. Pameijer heeft 2800 medewerkers verdeeld over 130 zorgteams actief in diverse woon- en werklocaties in de regio. Wij mochten hen helpen de informatie die zij dagelijks nodig hebben sneller te ontsluiten.

De medewerkers van Pameijer worstelden met de digitale tools die zij dagelijks voor hun werk nodig hebben. Voor hun werk maakten zij gebruik van diverse applicaties, waardoor het overzicht ver te zoeken was. Ze verloren hierdoor veel tijd aan het zoeken naar de juiste informatie. In 2018 vroegen zij ons om mee te denken over hun ideale digitale werkplek. Samen zijn we aan de slag gegaan om een nieuwe digitale omgeving op te zetten. Het resultaat: DigiPameijer.

Wat staat er in de klantcase?
Je krijgt antwoord op de volgende vragen

1. Wat wilde zorginstelling Pameijer met hun nieuwe digitale werkplek bereiken?
2. Welke stappen zijn er genomen bij het bedenken en ontwerpen van DigiPameijer?
3. Welke issues heeft de digitale werkplek voor medewerkers van Pameijer opgelost?
4. Wat de 7 belangrijkste componenten binnen het DigiPameijer dashboard zijn?
Download klantcase Pameijer

We willen je graag op de hoogte houden van gerelateerde informatie.

Geef je ons toestemming om je per e-mail op de hoogte te houden?

Lees hieronder onze andere succesverhalen