Pieter van Foreests huidige medewerkersportaal ondersteunt niet de diversiteit aan collega’s binnen Pieter van Foreest en enkele onderdelen worden niet tot te weinig gebruikt. Ons doel is om de medewerkers te ontzorgen en hen te helpen om de beste zorg te kunnen leveren, nu en in de toekomst. Heel concreet was de uitdaging hoe Pieter van Foreest dit doel kan bereiken.
Behoefte van de gebruikers is leidend in de uitvoering van de strategie, dit doen we door continu een dialoog met de eindgebruiker te creëren. We hebben 36 medewerkers gesproken uit verschillende filialen en functies; van vrijwilliger tot verzorger en leidinggevende.
Om de IT strategie aan te laten sluiten op de behoefte van PvF-medewerkers zijn er zeven persona's ontwikkeld.
Met het nieuwe medewerkersportaal, wordt er gefocust op:
Pieter van Foreest is een ouderenzorginstelling met veel verschillende locaties in de regio Delft en het Westland. Ze leveren verschillende diensten aan ouderen; bijvoorbeeld dagbesteding op locatie, thuiszorg, begeleid wonen en intensieve dagelijkse zorgverlening.
Meer weten over ons werk voor Pieter van Foreest?
Neem contact op
