Klantcase Anthony Veder

Rederij Anthony Veder bespaart per persoon, per dag 33 minuten met het realtime dashboard. Benieuwd hoe we dit samen bereikt hebben? Download de case.

Elke ochtend starten acht afdelingshoofden hun dag met het delen van actuele informatie rondom de 32 schepen van de rederij. Denk maar aan informatie zoals actuele cijfers over de koers, de aankomstsituatie in de haven, het meevarend personeel, status van onderhoud et cetera. Al deze informatie kwam uit verschillende systemen en was verouderd op het moment dat het gedeeld werd. Dit moest beter!

De oplossing moest ervoor zorgen dat de informatie voor iedereen realtime beschikbaar zou zijn. Het resultaat: geen ochtendmeetings meer en voor de medewerkers een besparing van gemiddeld 33 minuten! Lees in onze klantcase hoe we dit samen met Rederij Anthony Veder voor elkaar kregen.

Wat staat er in de klantcase?
Je krijgt antwoord op de volgende vragen

1. Hoe heeft Anthony Veder baat bij deze oplossing
2. Hoe wordt er 33 minuten per medewerker bespaard?
3. Welke technieken zijn er gebruikt?
4. Wat zijn de mogelijkheden van de oplossing?
Download klantcase Anthony Veder

We willen je graag op de hoogte houden van gerelateerde informatie.

Geef je ons toestemming om je per e-mail op de hoogte te houden?

Lees hieronder onze andere succesverhalen