Knelpunten
De vraag die ik jou, de lezer, wil stellen. Welke knelpunten kan een dashboard bij jullie oplossen?
Een dashboard per winkel voor een retailorganisatie? Waardoor de shopmanager in een oogopslag ziet wat er omgezet moet worden, hoe het met de voorraden zit, wat het rooster van de medewerkers is, welke nieuwe schapindelingen eraan komen en wat de acties zijn. Niet in losse e-mails of op papier.
Een dashboard voor een zorgorganisatie. Per afdeling of locatie zien wat er bij de overdracht van belang is, specifieke afspraken over patiënten, rooster van collega’s, zicht op vernieuwingen van protocollen. Minder zoekwerk, meer overzicht, meer tijd voor de patiënt?
Een dashboard voor een zorgorganisatie. Per afdeling of locatie zien wat er bij de overdracht van belang is, specifieke afspraken over patiënten, rooster van collega’s, zicht op vernieuwingen van protocollen. Minder zoekwerk, meer overzicht, meer tijd voor de patiënt?
Een dashboard voor een zorgorganisatie. Per afdeling of locatie zien wat er bij de overdracht van belang is, specifieke afspraken over patiënten, rooster van collega’s, zicht op vernieuwingen van protocollen. Minder zoekwerk, meer overzicht, meer tijd voor de patiënt?
Zomaar wat voorbeelden waar een goed ontworpen dashboard direct resultaat oplevert. Maar begin zoals we ook bij Anthony Veder begonnen zijn. Met de vraag wat we op gaan lossen. Want een dashboard is geen doel op zich.
ontmoet het team
de mensen achter Mixit


















aan de slag
wil je ook beter resultaat met digital workplace design?